Monday, December 26, 2011

Zomaar gebabbel 30 juni 2008


Vandaag beetje inspiratieloos om te schrijven. Is er niets leuks gebeurd dan? Ja natuurlijk wel, zat, om te beginnen was het zalig weer. Mooi meegenomen, omdat mijn fiets nu eindelijk volledig is gerepareerd. Na lekke band bleek hij vorige week nl ook een lek ventiel te hebben, en kon ik nog niet met mijn goede voornemen om voortaan op de fiets naar mijn werk te gaan aan de slag. Maar dat is inmiddels ook gerepareerd, dus kon ik er vanmorgen echt niet meer onderuit.

Om eerlijk te zijn, ik zag er wel enigzins tegen op, fietsen is zo ehhhh sportief  niet echt mijn ding dus, maar er zijn een aantal dringende redenen ( stuk of 10 minimaal , liefst zelfs nog 15) die mij nopen toch ietsiepietsie sportiever te worden. Maar zoals ik al zei het is prachtig weer, en eigenlijk was het zelfs best lekker  Het viel me echt reuze mee, dus goeie moed voor morgen.

Verder hebben we vandaag eindelijk onze nieuwe EIGEN telefoon van het werk gekregen. Kunnen eindelijk die antieke geprostitueerde ( we hadden 3 telefoons voor het hele team!) versleten dingen de prullebak in. Mooi Nokiaatje, zelfs met radiootje erop ( erin?). Ik weer zo blij als een kind, nu is er tenminste iedere ochtend een telefoon voor me beschikbaar, én zijn al mijn collega's te bereiken.
Oeps, ik zie dat het alweer half negen is, lekker mutserig Gooise vrouwen kijken. Dát vind ik nou leuk  

Tot morgen weeeeeeer

Kon het niet laten, toch nog even foto erbijgezet. gemaakt met de zogenaamde ritsratsklik. Dat is mijn naam voor mijn *simpele* camera, zo'n alles doe ik zelf camera, in tegenstelling tot mijn spiegelreflex. Op de stand : zonsondergang het uitzicht van mijn flat

No comments:

Post a Comment