Monday, December 26, 2011

Bereikbaarheid.... 1 juli 2008


Dát dacht ik niet op het moment dat ik zwetend naar huis fietste ( Jaha wel volgehouden!!) Maar wel weer toen we vanavond in de buitenbak reden. Natuurlijk wel erg warm, maar toch zalig, buiten paardrijden.
Verder eigenlijk leuke dag gehad, zo'n dag dat je helemaal dubbel ligt om de ironie van de situatie. Ik vertelde gisteren dat we nieuwe telefoons voor het werk hadden gekregen. Kom ik rond een uur of elf bij mijn klantje aan, waar normaal gesproken op dinsdag ook rond 9 uur iemand anders even langs gaat om voorbereidend werk te doen ( zal niet nader op details ingaan ).

Maar goed, daar aangekomen, word ik door 3 man *aangevlogen* Niemand geweest, nog niemand geweest. Dus ik vraag nog heel blond : ""Hebben jullie niet gebeld dan"...... Dát had ik beter niet kunnen vragen: "Ja, wel 5x!!!!!` Ik kreeg een hele storm over me heen. Dus ik pak mijn mooie nieuwe telefoontje en bel direkt mijn leidinggevende op.

Goh, nu hebben we van die mooie telefoontjes, en nu krijgen we nog geen boodschappen door, hoe kan dat nou????. Het antwoord was...Even wachten hoor, ik zit in een overleg, over .......DE BEREIKBAARHEID!!! Toen kon je me opvegen hoor. Maar goed, zal jullie ook vertellen wat er nu aan de hand was, de planning had dus de hele ochtend naar de oude telefoons gebeld, en er werd maar niet beantwoord. Nee, gek, hoe zou dat dan komen??? Maar goed, toen kreeg ik wel alle inmiddels verzamelde boodschappen binnen, waaronder om kwart over elf dus het bericht dat er een dame met diabetes niet gespoten was , terwijl dat normaal rond half negen hoort te gebeuren. Nou ja, nu zet ik er wel  bij, maar ik was haar niet vergeten, en ik was ook niet degene die vergeten was de nieuwe telefoonnummers door te geven. Gelukkig was er een collega daar in de buurt, die binnen twee minuten bij Mw was. en al was de bloedsuiker iets aan de hoge kant, het ging prima met Mw! Goed, dat over de ironie van het leven, en het invoeren van het nieuwe bereikbaarheidsgebeuren. ZO zie je maar, hoe ver de techniek ook gaat, het is en blijft mensenwerk 

Ok dan nog de foto van de dag, want degenen die mijn blog een beetje volgen hebben inmiddels wel door dat er iedere dag een foto bij zit. De vader van één van mijn medepaardrijdsters was dus al door zijn dochter met een fototoestel opgezadeld ( leuke woorspeling trouwens ), dus ikd acht, dan kan hij met de mijne ook wel een fotootje maken. En voilá, met dank aan Kees :



een mooie foto van ons geweldig georganiseerde carrousel-les. Voor degenen die mij willen opzoeken, ik draag een paarse rijbroek  Ik moet trouwens zeggen dat het vanavond eigenlijk best goed ging, zelfs de Hitland-Shuffle, die we toch al een paar lessen niet hadden gedaan, en die ook nog eens best moeilijk is ging in 1x goed. Ok, ok, wel in stap, maar toch, het ging wel goed .

Op naar weer een nieuwe leuke dag. Wordt flink warm morgen, dus flink zweten, maar met enige mazzel mooie onweersbuien morgenavond. Ik ben dol op onweer ( moet er wel bij vermelden-als ik thuis ben-) En wonende op de dertiende verdieping hoop ik dan ook altijd op mooie en bliksemrijke buien 

No comments:

Post a Comment