Monday, December 26, 2011

Nog net op tijd!


Zo, nog net op tijd. Heerlijke avond achter de rug met mijn zus en vele leuke dingen gedaan.Leukste was misschien wel het bijkletsen, maar ze heeft me ook wat wijzer gemaakt op het log, vandaar de mooie Diddle Banner. Het verhaal achter de banner komt nog wel, want ik zal en moet vandaag nog mijn entrie hebben. Zal me toch niet gebeuren dat ik tijdens de eerste maand al een dag mis zeg 

Brigitte, zo heet mijn zus dus, heeft me weer leuke dingetjes laten zien op adobe photoshop, al was het voor haar ook weer hersens kraken, want zij heeft zelf inmiddels een meer ge-update versie. Maakt niet uit, ik denk dat ik voor lopig wel weer even vooruit kan.

Hmm typen om 23:51 na twee roseetjes gaat ook niet meer zo makkelijk. Dus ik denk dat ik het hier maar bij laat. Link naar mijn zus haar blog staat er inmiddels ook, dus ik zou zeggen: veel plezier vandaag.
En om het af te leren nog snel even foto in elkaar geknutseld.

No comments:

Post a Comment