Monday, December 26, 2011

Bijzon...der 26 juni 2008


Zo, net terug van het strand  en dat was geweldig. Vanavond yogales op het strand gehad, grandioos. Was ontzettend goed geregeld allemaal, yogalerares had een headset op en de boxen waren prima neergzet zodat het allemaal goed te verstaan was.
Maar wat is dat geweldig zeg, dat heerlijke geluid van de zee op de achtergrond , en als je je ondersteboven oefeningen doet ( hebben vast een echte heel mooi klinkende naam, maar daar ben ik niet zo goed in) zie je de zee dus onderste boven.
Nou had ik heel slim ook mijn fototoestel meegenomen, ik dacht : "Je kan nooit weten, zee, zonsondergang..."  Nou heb ik niet echt een vreselijke prachtige zonsondergang geklikt, maar wel een ander op zich ( lees ik net op internet) heel normaal verschijnsel, maar toch iets wat je niet zo snel ziet. Ik noemde het altijd een regenboogvlek, maar het heet officieel dus een bijzon, en is een haloverschijnsel wat zich voor kan doen als er cirrusbewolking is.




Ik had het al eens eerder gezien, maar nog nooit zo leuk kunnen vastleggen.Ik heb overigens met zoeken op internet naar wat dit nou precies is veeeel mooiere foto's gezien, maar ja, DIT is mijn foto
Verder mochten we voor de les een wens op een brief schrijven, die we na de les in het ( midzomernacht)vuur mochten gooien

Ook leuke foto geworden, let op de zee, als dat maar goed gaat, die loopt natuurlijk mooi leeg op deze manier 

Zoals ik overigens gisteren al voorspeld had ( ben ik een goeie heks of wat ) was ik vandaag niet meer aan een voorstel praatje toegekomen, dus dat bewaar ik voor een andere keer. Vandaag duurt nog maar 4 minuten, dus is het weer leuk geweest 

Tot de volgende keer

No comments:

Post a Comment