Monday, December 26, 2011

...en vooral vermoeiend 25 juni 2008


.....en vooral vermoeiend! Vandaag hard gewerkt, kon niet erg vooruitkomen, had gisteren weer eens te lang achter de computer gezeten. Hoe zou dat nou komen 
Vandaag mijn zus proberen te bellen, want ik wil dolgraag afspraakje maken, we moeten nodig weer eens samen knutselen. Dan mag ze me gelijk beetje meer wegwijs maken in het loggy.nl gebeuren, want ik wil natuurlijk dat deze site nog LEUKer wordt.
Wat was er leuk vandaag? Mijn werk, maar dat is het meestal. Was dus zoals gezegd niet erg vooruit te branden, maar het was een betrekkelijk rustige dag vandaag, dus dat kon geen kwaad.Ik had mijn nieuwe set kaarten meegenomen naar mijn werk, en dat werd zeer positief ontvangen. Als ik eerlijk ben moet ik ook toegeven dat ze schitterend zijn geworden.
Kaarten vraag je?
Dat is dus één van mijn hobby's. Ik ben dol op fotograferen , en op filosoferen, mooie spreuken, wijze woorden. Die twee laten zich prima combineren, en zo heb ik inmiddels mijn tweede kaartenset klaar. Het eerste heet  Saphira ( weer een heel verhaal, maar dat is voor een andere keer) feelgood kaarten. Die heb ik gemaakt voor een hele speciale vriendin, met wie ik mijn fantasy hobby deel ( onderdeel van het Saphira verhaal, word je al nieuwsgierig, blijf dan vooral mijn blog volgen  ) Wij hebben allebei diverse kaartensets, van een tarotset tot inzichtkaarten en dat soort dingen, dus het leek mij leuk om zelf zo'n set te maken,
Mijn eerste set was erg goed gelukt, en wat goed lukt blijft toch kriebelen. Dus heb ik inmiddels een tweede set gemaakt. De titel ben ik nog niet geheel zeker van, de kaarten zijn af, maar het boekje wat erbij hoort nog niet. Het gaat iets worden in de trant van : Wise Words - words to live by - Ditmaal heb ik nl gekozen voor engelstalige spreuken, omdat ik dat op de één of andere manier mooier vind. Engels kan soms voor mij net even mooier vertolken wat ik voel dan Nederlands. Ik maak er overigens een tweetalig boekje bij, met de vertaling van de spreuken erbij, zodat de mensen die niet zo engels georiënteerd zijn er ook wat aan hebben!
De foto met spreuk van gisteren is onderdeel van mijn kaartenset.
Als ik zo aan het schrijven ben, merk ik dat er nog zoveel te vertellen is. Misschien moet ik maar eens een kort (!?!) - Iets meer over mijzelf- bloggen, zodat iets duidelijker wordt wie ik nou ben en wat mij bezig houdt. Voor morgen dus, denk ik, want, morgen weer volle leuke dag!
tipje van de sluier dan:

No comments:

Post a Comment