Monday, December 26, 2011

Naaktfoto 3 juli 2008


En alweer bijna een dag om. En het was een heerlijke weekenddag, lekker op mijn gemakje alleen maar leuke dingen doen. Vanmorgen om te beginnen lekker uit kunnen slapen. Was wel weer eens nodig, heeft me ook goed gedaan

Alle leuke dingen van vandaag op een rijtje
- bij het aanzetten van de computer het eerste leuke ding, mijn bureaublad was veranderd. Aangezien mijn dochter op haar eigen computer niet meer op internet kan doet ze dat op de mijne. Gisteren was ze weer eens aan het surfen en kwam ze dit tegen:



hihi, schattig he. Dan moet ik er even bij vertellen dat mijn dochter helemaal gek van ratten is en er ook enkele naakte exemplaren bij heeft. Vandaar dat ze op het idee kwam om een naaktcavia op te zoeken. Had ze dus gevonden en aangzien ik gisteren geen zin meer had om mijn bed uit te komen heeft ze hem maar op mijn bureaublad geparkeerd. Altijd leuk 

Volgende leuke ding. Naar mijn moeder, was erg gezellig, mijn zus was er ook, dus de tijd vloog. Moeders ook maar gelijk lid gemaakt van mijn blog, wordt ze tenminste ook op de hoogte gehouden!

En vanmiddag kwam ik via de msn, zat gezellig met goede vriend te kletsen weer eens sinds tijden op spelpunt terecht. Wij hebben ons overgegeven aan een lekker potje backgammon. Welke ik trouwens ook nog eens heb gewonnen, altijd leuk natuurlijk. En daar kwam ik weer een andere oude kennis/vriend tegen, waar ik vervolgens de rest van de middag mee heb zitten (web) poolen. Beetje ouwehoeren, gezellig spelletje doen, kortom een genoeglijke middag. Enne, zonder verder op de details in te gaan, ( want er mogen geen niet leuke dingen in dit log ) kreeg vanmiddag ook nog een mooi staaltje van soort van gerechtigheid. Zielig voor de persoon in kwestie hoor, zoveel rottigheid gun je niemand, maar heel, heeeel stiekem denk ik toch wel: eigen schuld dikke bult  Ow Diana, als je dit leest, zaterdag hoor JIJ alle filthy details !!! As weekend komt mijn vriendin Diana langs, om weer eens lekker bij te praten. We hebben elkaar al een poosje niet gezien, en we hebben weer heel wat te delen. Zoals daar zijn alle foto's van de fantasy fair, waar Diana jammergenoeg niet bij kon zijn dit jaar, en mijn nieuwe kaartenset, en ja uiteraard, dat hoort bij een vriendinnenweekend, lekker bijroddelen . Verheug jij je er net zo op als ik Diana?
En nu, na een simpel, maar heerlijk maal, denk ik dat ik er zo nog maar een avondje vroeg in duik. Opoe vergt weer eens het uiterste van me, dus avondje op tijd naar bed kan geen kwaad. Nieuwe serie van Heroes komt, en al had ik het mezelf nog zó beloofd, ik ga denk ik toch maar kijken . Kan altijd nog kappen als het idd niks meer is.
oat morn zou ik zeggen

Ik moeeest nog even iets toevoegen, zelfde uitzicht, ook zonsondergang, andere dag andere camera, heeeel ander resultaat 

ben wel zo vrij geweest de onderkant eraf te *knippen* staat nl een heel ugly reclamebord op 

No comments:

Post a Comment