Monday, December 26, 2011

Hoeveel ervaring? 29 juni 2008


Net terug van avondje uit, het was LEUK!!
Lekker gedanst, er waren 2 meiden, zussen van elkaar, die waren zo gezellig, daar hebben we ( vriendin en ik ) ons ontzettend mee vermaakt. Verder is het natuurlijk altijd leuk als je als je 42 bent begin 30 wordt geschat. En dat gebeurde niet 1x  Ja,ja, ik weet het in een kroeg annex danstentje is het donker, maar dat hoeft de pret toch niet te drukken.
Kortom, ik heb een leuke avond gehad, en nu ga ik slapen 
Geen foto bij deze entrie, kan niets verzinnen wat erbij past  
later.......
Net even bij mijn moeder geweest. Ze was weer niet erg vooruit te branden, ze heeft recentelijk met een klein hartinfarct in het ziekenhuis gelegen, en alles valt haar nog tamelijk zwaar. Als het goed is, is ze nu aan het douchen, en dan ga ik straks nog een poosje met haar naar buiten. Mes snijdt ana twee kanten, ik weer lichaambeweging ( hard nodig!) en zij ook lekker eruit. Nu ben ik bezig met iets minder leuks. Mijn Wise Words kaarten zijn nu echt af, en het boekje moet gemaakt worden. Dat vind ik dus minder leuk, want dat is *gewoon* veel werk, temeer omdat ik er dit keer een tweetalig boekje bij wil maken. Tekst is nu zo'n beetje af in het Nederlands, dus nu vertalen... Niet leuk, maar ja, ik kan even niet verder met leuke dingen, omdat ik daar dus mijn zus voor nodig heb. Zij gaat mij inwijden in nog wat meer photoshop geheimen, en bovendien heeft zij een ding ehh machientje ehh hoe noem je zoiets waar je boekjes mee kan maken. Dus daar gaan wij ons woensdag over buigen. heeeel veel zin in . Maar ja, nu dus even het saaie minder leuke werk, het vertalen van de Nederlandse tekst in het Engels. Valt best nog tegen. Engels lezen no problem, maar van Nederlands naar Engels dat is toch different cook. Dat was geloof ik juist ook de reden dat ik dit set in het Engels heb gemaakt. Ik vind het een schitterende taal, die soms mijn gevoelens een stuk beter weer kan geven dan het Nederlands. Om de één of andere reden klinkt het ( mij) gewoon mooier in de oren.
Goed, toch nog even verder met het minder leuke werk. Eigenlijk wel goed dat mijn zus pas woensdag komt, want anders doe ik alle leuke karweitjes van zo'n project, en ik ben en blijf een schuiver, dus dan heb je kans dat het geheel lang duurt omdat ik de minder leuke dingen voor me uit schuif! Nu heb ik toch niets *beters* te doen 

No comments:

Post a Comment