Monday, December 26, 2011

Onverwacht (?!?) bezoek 2 juli 2008


Vandaag een korte fotoloze entrie. Absoluut niet zo dat er niets leuks is gebeurd vandaag, integendeel, veel gelachen vandaag, als ik morgen meer energie heb zal ik er nog over vertellen, maar voor vandaag is de energie op.
Ik was net even in slaap gevallen, en ik werd wakker en vroeg mij vertwijfeld af welke dag het was. TV stond aan, en ik zat te verzinnen, wat komt er voor leuks. O, ja leuk, gooise vrouwen! O nee, toch niet het is geen maandag. Nog veeeel leuker, het is woensdag, oftewel, mijn weekend is aangebroken 
Lang leve de verpleging, ik hoef niet tot vrijdag te wachten! Donderdag en vrijdag zijn mijn vaste vrije dagen, om de week aan te vullen met zaterdag en zondag. Deze week helaas niet, maar morgen mag ik in iedergeval uitslapen 
Ik heb onverwacht bezoek ( nou ja niet geheel onverwacht, dat mens komt iedere maand ) gekregen, vandaar dat energielevel ineens ernstig down is. Afgesproken bezoek ( mijn zus) maar gebeld, en verzet naar vrijdag.
Duzzzzz, morgen de leuke dingen van vandaag op blog en vrijdag crea-bea'en met zus.
Nu heerlijk lui op bed die leuke film verder kijken, tenminste...... als het onweer geen roet in het eten gooit, zender flikkert verdacht. Duim voor mij

No comments:

Post a Comment